четвъртък, 29 октомври 2009 г.

Студентски живот,, ах сладък живот! Захвърлен и вечно отнесен.. с изпити тежки с нощи горещи живеем си всеки семестър!

Малко Университетски снимки!
Това университета било яко място! ( друг е въпроса, че всички ми казват, че мисля така, защото съм само 1ви курс, и освен това още не ми е минала 1вата сесия...) Колеги, колежки, излизахме няколко пъти по кафета, билярд, джаги.. Говорим си за осми декември (!първия ми студентски празник като студентка!) ще сме на механа, макар че по-голямата част като че ли искат на хижа.. Но да не си показваме отрано магариите все пак :)

Имаме си албанци, турци, и българи ( хах странно, нали) уча няколко предмета: ИБДП (история на българската държава и право), ВИДП (всеобща история на държавата и правото), ОУД (общо учение за държавата), OТП (обща теория на правото), Политология, Реторика, Английски! Политологията за момента ми е фаворит, заради доцента с който си приличаме доста. Той е от тези хора които не харесват неспазването на правилата, и малко поне се опитва да внуши на хората, че човек трябва да си спазва задълженията и поетите ангажименти, а да не говорим, че трябва да си върши работата съвестно и както си му е редът!

И така това са малка част от моите съкурсници-колеги, но скоро ще позаредя facebook-a с още интересни снимки от Учебния процес!















Няма коментари: