вторник, 14 април 2009 г.

Бятър, Дъжд и Бури!




С ветровете ще ти донеса прекрасни песни,
съдържащи във себе си Любов.
С дъжда ще те целувам до полуда,
и мокри ще танцуваме със тебе!

Със бурите пък страст и огнени пожари,
ще донесат на двама радостта!
И в тая радост плувнали до гуша
ще се качим на кораба на "Сбъднатa мечтa"!

От там пък Ястреба ще ни открадне,
и ще ни донесе до Слънчева Страна,
където вечно се празнува Любовта!
И в Тигърския замък уморени,
ще се сгушим нежно двама с теб,

главата ми ще падне на гърдите ти,
където твоето сърце тупти.
За него (сърцето ти) бих дала аз всичко,
и бих те обичала вечно,

само поискай, колкото искаш,
цяла Любов, на Цяла Вселена!

Устните ми трепетни шептят,
и търсят те очите ми кафяви,
копнее за целувки всичко в мен,
и може би за още нещо...

Няма коментари: