понеделник, 1 декември 2008 г.

Завинаги Влюбени



"Тази любов е като Слънцето,
което идва след бурята.
Като две комети в една галактика."







Романтика е когато сме заедно...
Красота са очите ти,
и погледа ти изпълнен с нежност и любов!
Удоволствие е да изгрее усмивка на лицето ти
и тази усмивка да е породена от мен!
Радост са думите, идващи от сърцето ти
и изречени със огъня и страстта,
които владеят душата ти!
Щастие е устните ти да жадуват да целуват моите
и вълшебство е самата целувка!
Приказка е да разтуптя сърцето ти
и ритъма му да изрича името ми.
Магия е, когато и двете ни сърца туптят в едно,
когато устните ни не спират да говорят с езика на любовта,
Изящество са слетите ни тела,
и нови и върховно неповторими чувства ги обладават!
Бурен електрически огън пламти,
когато усетя тялото ти върху кожата ми,
Аз съм Богинята на Мечтите ти,
защото ме обичаш!


I am The Goddess of Your Heart because you Love me!

Ти спря дъха ми,

Защото твоята любов откри своя път към моето сърце.
Когато дойде в моя живот,
Ти спря дъха ми,
И светът сякаш спря да се върти..
Заради твоята любов Слънцето винаги ще изгрява!


Няма коментари: