сряда, 18 март 2009 г.

Always Together





Имам пръчица вълшебна,
и за двама ни ще я използвам!
В свят красив магия ще създам,
с звезди ще я обсипя.
И ето залеза голям,
със огнените си лъчи,
ще гали нежно нашите тела,
небрежно легнали във топлата трева.
Косите ми ще галиш с обич,
и устните ми ще целуваш с плам,
очи в очи Любов ще отразяват,
и две тела ще слеят две души.
Със всеки удар на сърцето ми,
аз знам, че ти си този, който всяка чака!
Ти си Принцът със карета златна,
и имаш замъка на Обичта,
и с щастие изпълваш всеки атом
неволно потреперал в мен.
Не можеш да опишеш само с думи,
туй що в моята душа кипи,
но знам докоснеш ли с ръка лицето ми,
или целуваш устните ми,
ще усетиш дивния пожар горящ във мен,
стихия равна нямаща във никой свят!
И искам винаги да сме едно,
със две ръце във плетеница древна,
със две тела със слети две души,
и две очи горящи със огнен пламък,
негаснещ никога - роден от Любовта!

Няма коментари: