вторник, 7 юли 2009 г.

Ваншата яртоиси аз ланирене ятибъси в ленаре див

Сини облаци , синьо небе,
въздухът чист, слънцето ярко,
къде сме сега в този пейзаж
виждам цветя, зелени поляни,
дърветата цъфнали, красиви скали,
огледално езеро с чиста вода
Неизвестна природа с известни животни.
Не диви и зли, а мили добри.
Тигър с усмивка, летящо колибри,
мечка на кънки, вълк прави салто,
лисица на скейтборд, а зайо на лед.
Интересна картинка - самоед на мотопед...
Мигам не вярвам къде ли съм?
Майче сънувам, мечтая.
Вървя по пътечка насреща ми замък
чудни огньове излизат от него Не е пожар спокойно
Магично е просто... но как да повярваш сред наш'та мъгла от суета и бетонни чудовища. В замъка бал.

Всички са с маски и както от песен до мен се яви
Ромео за мен и танцувахме двамата.
Удари дванайсет в красивата нощ и всички танцуващи станаха мишки
с мустаци, с опашки с два зъба отпред нападнаха масите пълни със сиренце

А моя Ромео се превърна във Тигър горд и красив и ме качи на гърба си и
Отидохме заедно в дивна гора и осветени от луната завихме към млечния път.
Качихме се на облак интересно красив (ще питате откъде се взе облак на млечния път!?!?



Ми ей така просто си се рееше самотен и вълшебен)
Повозихме се до Венера, Нептун, Уран,
Плутон, Юпитер и Сатурн. Не в същия ред,
но пък имаше мед и на всяка планета ни посрещна концерт.
Метал банди, стари рокаджии, поп певци и нови таланти.
Накрая отново бяхме във замъка.Беше изгреев


и всички бяха облечени в червено и жълто в чест на пристигането
на негово височество Слънцето.
Моя кавалер - Тигъра се беше превърнал в принц.
Сина на самия господар - Великото Слънце.
Застана на едно коляно и ми предложи пръстен от слънчеви лъчи.
Заради това, че съм свалила проклятието над дивната гора и мишките-хора-танцьори-баладжии с маски.
Аз се усмихнах приех пръстена и се събудих...
Котката ми правеше задно салто на една лапа
и случайно се изтърси вирху мен...!


Кой ще познае заглавието? :)





Всички снимки благодарение на deviantart.com

3 коментара:

Keep_smiling :) каза...

Шантава история за реални събития в реален вид :) Това е :)

Maria Naydenova каза...

:) И имаме победител! Браво на Йото <3

mirodiq каза...

заглавието ще бъде

Вместо добро утро получих само "Мяу" :D