петък, 9 януари 2009 г.

От Любов До Сърцето ти



Стоя самотна в стаята ми,
но мислите ми са с теб в стаята Ни!
И мисля за моментите, които имаме Любов моя!
Гледам снимката в ръката ми,
и си спомням всеки един щастлив миг заедно
с любовта която чувствам толкова силна...


Само ако можеше да съм при теб тази вечер
знам, че щяхме да се гушкаме заедно и да се обичаме
както винаги...(Но дори и да не съм с теб тази нощ,
аз ти обещавам "за всяка нощ,
в която не се гушкаме в леглото ни хиляди нощи с теб,
до теб, Двамата Заедно")


Знаеш ли... Родена съм да те Правя щастлив!
И ще направя всичко възможно и невъзможно за да е така,
да те дарявам всеки един ден,
всяка една минута,и всяка секунда с Най-Щастливия,
И най-нежно Любовния Елексир,
който ще те прави Най-Щастлив и няма да ти омръзва! Защото ти си единствения в сърцето ми!


Родена съм да те Правя щастлив,
Винаги и Завинаги Аз и Ти -
това е пътят, по който живота ни трябва да прoдължи!
Живея със любовта ти,
и тази любов ми дарява най-съкровенните усмивки,
(*)
родена съм да те правя щастлив!




Знам, че се превърнах в Най-Щастливата и Влюбена Жена
откакто сме заедно,
сгушвам се с теб и двамата вървим по пътя на Любовта
О, любов моя, защото да живея в мечтата ни за теб и мен
Заедно е най-красивия сън-релност,
откойто никога не мисля да се събуждаме!


Ще няправя всичко, давам ти света ми
искам винаги да съм твоето момиче,
само изречи името ми и аз ще бъда там
само за да ти покажа как тупти сърцето ми
когато устните ми изричат името ти,
когато мислите ми търсят твоите,
когато ръцете ми търсят твоите,
когато очите ми търсят твоите..




Родена съм да те Правя щастлив,
защото ти си единствения в сърцето ми!
Родена съм да те Правя щастлив
Винаги и Завинаги Аз и Ти - това е пътят,
по който живота ни ще продължи,
защото е най-красивата и истинската Приказка!


Живея със любовта ти,
и тази любов ми дарява най-съкровенните усмивки
(*)
Родена съм да те Правя щастлив,
защото ти пожела да направиш мен ЩАСТЛИВА!

Няма коментари: