сряда, 2 декември 2009 г.

Сайт за хазартни покупки Победи ме точка КоМ ;)

Харесах си един сайт, който изобщо не ви го препоръчвам, защото си е бая хазарт както казва Слънчо, но все пак много ме зариби. То и за това сигурно е доста печеливш.

http://www.pobedime.com/

Цаката е, че като заредиш примерно Кредит за дванайсет лева, което са 10 кредита, и имаш трийсет секунди да заложиш и никой друг да не заложи след теб и печелиш, но като се има предвид че поне още минимум двайсет човека ще си заредят и те кредит - 10(най-малко, защото може за двайсе и пет, педесет, сто, двеста, петстотин...), и започнете да наддавате примерно за Iphone на Apple, което в сайта се отразява като една стотинка, макар на вас да ви излиза по един лев и малко отгоре.. (завършила съм езиково училище, така че смятайте си вие.. :)).
Мисълта ми беше, че е толкова зарибително, че аз с моята леко лекомислена душица веднага щях да си купя кредит поне за веднъж ей така да си пробвам Съдбовния късмет. Ама добре че е Борко, като по-здравомислещ ми ги обясни тея неща и се отказах. :)

Няма коментари: