вторник, 29 март 2011 г.

Речта на Краля.


Гледахме и "Речта на краля" сами в цялата зала в Cinema City - Русе с Пешо и Биляна. В блога си са коментирали впечатленията си. Аз честно да ви кажа не знам как да коментирам филма. Нещо като Тилт ми е мнението. Хубава идея ама странна интерпретация. Като че ли "Речта на краля" ми е малко бавен за буйния ми темперамент :D. Беше интересно все пак, като оставим действието, Джефри Ръш повече ми хареса как си изигра ролята, беше много добър! Разбира се заекващия крал също не се представи лошо, сигурна съм, че си е предизвикателство за един актьор 2 часа (като това е само продължителността на филма, да не говорим за всички репетиции и кадри) да играе заекващ. И така ако трябва да оценявам филма от 1 до 10 му давам пет и половина, и то само заради играта на актьорите. И десет заради хубавата компания :).

Няма коментари: