събота, 28 май 2011 г.

Край на семестъра. Начало на сесията.

Мили колеги и приятели, официално семестърът приключва днес. Честито на печелившите, а утре ми е първият изпит. Ще се радвам, ако се намери някой да ми стиска палци, пък останалото "каквото сабя покаже".
Изпитите ми се нареждат така:
Полицейско право (устен )- 29.05.2011
Гражданско право (писмен) - 03.06.2011
Международно Публично право (писмен) - 10.06.2011
Административно право (устен) - 19.06.2011

Най-труден се очертава изпитът по Административно право. Професорът е страхотен на лекции, много обяснява, много държи на подробностите, много е стриктен, разбира се такъв ще е и изпитът..., но по-добре така. Предпочитам преподавател, който да ме научи на нещо и да изисква толкова, колкото и дава, отколкото някой, който не дава нищо, а да изисква всичко, или пък да не изисква нищо, и да пише каквото му скимне. Та стига с образователната ни система, още не ми е дошло времето да предлагам реформи. :-)
По гражданско право ще е тест, но каквито и да са мълвите, че теста е по-лесна форма на изпит, никога не може да си сигурен. За международното право не се притеснявам толкова, тъй като Володя Стоянов няма лоша слава, на професор, който къса, а обратното, пък Полицейското, е.. за него утре! :)

Успех на сесията на всички колеги и приятели от всички университети! Пък после ще празнуваме шестиците! :-)

Няма коментари: