сряда, 4 април 2007 г.

Маги котката :)


Аз много обичам животните. Даже си имам едно в нас - коте. Казва се Магдалена (Кръстена е така на една моя много добра приятелка ) :-) и е на около 5 години. Има рожден ден на Джулай Морнинг (1.07.02)
Не е много дружелюбна... нямам приятел или познат, който като е идвал в нас и да е казвал добра дума за котето ми. Не че нещо е правила просто не обича гости и хъска като разярена змия :)
Сега ще ви разкажа как я намерих, намерих я да. Не е породиста де, ама аз много си я обичам. Един ден преди около 5 години отивах до магазина и на връщане гледам на среща ми едно малко кльощаво черно котенце и аз като почти всяко дете много обичах животните и погалих котето, поиграх си малко и тръгнах да се прибирам. Само че то тръгна след мен и стигна до входа и аз реших да си го взема. Прибрах се изкъпах го (майка ми естествено още не се беше прибрала от работа) и се чудех какво да правя. Звъннах на една моя приятелка и я питах как да постъпя, защото мама нямаше да се съгласи да задържим котето. И Лина (така се казва приятелката) ми каза да купя на котето разни необходими неща от зоомагазина. Аз имах събрани пари и отидох, изхарчих десет лева за: купичка за храна, една изкуствена мишка, гранули, wiskas и каишка против бълхи. Нагласих котето и мама се прибра. Беше в доста добро настроение което си беше в мой плюс. Показах и котето и тя отначало никак не беше съгласна да го задържим, ама като видя че съм похарчила доста пари за него реши да го оставим за една седмица :) Амиии една седмица ама станаха 5 години. И мама определено се привърза към мяукаштото нещо :). И така. Котката ми може да е злобна и да е ,тя е в сърцето ми и за нищо не бих се разделила с нея!!!!
МАГИ ОБИЧАМ ТЕЕЕЕ !!!! :)

Този пост бе създаден с помощта на ^HIM4e :)

1 коментар:

^HIM4e каза...

Беше ми приятно,че работихме по темата заедно :) Ама аз все още те чакам с кебабчетата и бирата,и побързай...щото то за теб няма остане,пук камо ли за котето :Р