петък, 6 април 2007 г.

Депресиращи

ЖИВЕЙ, когато дъх не ти остава! ЖИВЕЙ, когато искаш
да умреш!
ЖИВЕЙ, когато шанс не ти се дава и тичай
без да можеш да се спреш!
ЖИВЕЙ по-мъдро и
достойно на другото махни с ръка!
ЖИВЕЙ, за да
оставиш спомени и диря светла в паметта!
Когато ти сълзят очите, ЖИВЕЙ, за да опиташ пак, когато се
разминеш с мечтите, ЖИВЕЙ, за да пробиеш своя мрак!
И пак - "ЖИВЕЙ, ЖИВЕЙ сега, защото някога ти ще
умреш, вдигни глава и виж света, и тичай без да
можеш да се спреш!"



Да обичаш, когато те обичат е човешко... Да мразиш,
когато те обичат е жестоко... Да обичаш, когато те
мразят е Велико...

********
"Никои не заслужава да лееш сълзи за него, а този които заслужава никога няма да те разплаче.."
********

КОГАТО ЗАГУБИШ НЕЩО НЕ СЪЖАЛЯВАЙ, А СЕ ГОРДЕЙ
ЧЕ НЯКОГА СИ ГО ПРИТЕЖАВАЛ!!!!!

********

***Любовта е силна когато те кара да страдаш***


Едни очи аз няма да забравя,
едни очи ме карат да не спя,
едни очи в сърцето ми остават
и като въглени ме те горят.



След залеза на всяка вяра настъпва болка и тъга.
След залеза на всяка обич настъпва мрак и пустота.
Когато виждаш, че една любов умира, а ти не можеш с
нея да умреш.


Превземай всичко, което ти пречи.
Тъпчи, обичай, но живей.
Бъди човек, а не човече
Гори и никога не тлей.



Защо се ровиш в пепелта?
Там няма да откриеш огън....
Не знаеш ли,че с любовта е свършено,
щом някой, някога ти каже сбогом!

Тръгни на път - когато цялата трепериш,
тръгни на път - когато всекиго си чужда,
и дано някъде намериш - едно сърце комуто да си
нужна!



Едва, когато нещо си отиде,
едва, когато с нещо се простиш,
разбираш колко много ти е нужно
и започваш да тъжиш.
И знаеш, че не ще се върне вече,
и празното местенце те боли.
Дори светът надолу да обърнеш,
пак не ще го върнеш ти.
И мъката от страшната раздяла,
дълбоко във сърцето ти гори.
Разбираш, че за нещо си живяла,
за нещо, със което се прости....






Ще дойде ден да си отмъщавам и ти ще страдаш
обещавам.
Искам да съжаляваш за болката, която ми причини и
със сълзи на очи да кажеш "Обичам те, прости"!!!
Едно момче ме плени, едно момче ме накара да
тръпна, то моите мисли покори, то моите сънища
безпокои! В живота си те срещнах случайно, влюбих се
в тебе безкрайно, че те обичам няма съмнение, да те
забравя нямам намерение.


Аз искам за последен път да ме погледнеш,
да усетя тръпката на твоите очи..
Дори когато си далеч от мене,
твоят поглед винаги пред мен стои..



Обичам те, шепти сърцето, умиращо почти!
Аз - готова съм със теб да страдам за да не те боли!
Душата - чаша счупена, кърви!
Последната сълза отронвам - Боже, как боли!




Този пост бе направен благодарение на
>>> [†]۵[̲̅ٿ̲̅]۵›®ºŁUÐξtinĺ®۵[̲̅ٿ̲̅]۵! <<<

2 коментара:

Unknown каза...

Пълно с правописни грешки :-( И много дълго...

set and forget clock каза...

This is my second visit to this blog. We are starting a new initiative in the same category as this blog. Your blog provided us with valuable information to work on. You have done a admirable job….

Cheers.
set and forget clock