четвъртък, 5 април 2007 г.

ICQ, Mirc & Skype

Като съм си в къщи определено съм пред компютъра тоест в трите чата QIP, Skype & Mirc
Общо взето ще ви разкажа по малко за всяка от програмките :)



QIP/ICQ

Използвам QIP всеки ден и съм много доволна.
Много удобна и приятна програма.
Поддържа доста екстри има и хубави анимирани емотиконки можеш да изпращаш и да получаваш файлове, да си чатиш с няколко човека навденъж без да отваряш 1 000 000 000 прозореца Това е QIP >>>>>>>







Skype

Да ви кажа като цяло и скайп-а ми харесва.
Има доста функции, можеш да си заредиш скайп кредит и да си говориш по-евтино, можеш да сменяш и шаблона. Абе като цяло става :)




Mirc

Може би най-любимия ми чат, с най-любимия ми скрипт >>> http://www.a-man-apart-script.hit.bg/ << още като си пуснах интернета, първото нещо което направих е да си изтегля Мирката :) Впоследствие си регистрирах и ник >>>sladkata_07<<< имам си и канал >>>#coyee-rs<<< даже направихме две чатърски срещи и беше забавно. Когато ми е свършил нет-а мога да ползвам програмата безплатно което е в плюс за нея :) Завързах и доста приятелства със доста готини хорица. Е надявам се и още да има :)


Пишете коя от трите програми използвате най-често :)


Няма коментари: