събота, 14 юли 2007 г.

Чатърска среща :)

:) Предполагам всички знаете, че аз много обичам чатърски срещи, нови запознанства и такива неща.. та за това реших на любимия ми ден (петък 13ти) да направя такава на готините хорица от русенци.ком от темата "на лафче". И чак да не повярвате, взе че се получи дойдоха 12 човека, което си е цяло постижение (като се има впредвид, че е имало един-два опита преди това, но са били доста неуспешни... :) (по едно време бяхме тринайсе но 13тия изчезна безследно :)) иии така Срещата беше 18 часа на Паметника на центъра.. чакахме до 18:20 и решихме да отидем нанякъде :) Мислихме мислихме и накрая отидохме на "Кралска закуска" беше готино. Качихме се на втория етаж, и готиното беше , че бяхме само ние на него :) събрахме се около една маса всички и започнахме да си говорим, беше готино...Ех тея русенци, все супер страхотни хора се оказват... :) ии така седяхме едно известно време лафихме, ръсихме простотии.... абе забавно си беше както и да го погледна.. по едно време няколко човека се наложи да си ходят, и аз и още 4-5 от момичетата които бяха дошли, решихме да се разходим из кея :) Беше хубаво.. след това ред по ред всеки си тръгна към вкъщи и после в чата поради големия зрителски интерес... решихме, след около седмица-две да си направим друга среща :) Иии така :) Адски съм щастлива, че имаше ентусиасти, които ме уважиха и дойдоха... цяла вечер направо сияех :)

И все пак Петък 13ти ми е любимия ден... :)

2 коментара:

Анонимен каза...

bravy na entusiaziranata organizatorka!hubavo be6e!skoro pak!bravo mimeee!:))))))

Maria Naydenova каза...

мерси мерси и скоро ще има само да минат изпитите на кандидат-студентите :)