петък, 14 май 2010 г.

AC/DC в Букурещ! Суши и още други забавления!


Здравейте любими ми читатели! Не мога да се сдържа и да не се похваля ще присъствам на Рок Концерта на Динозаврите AC/DC в Букурещ тази неделя! Направо съм откачила от кеф и удоволствие! Благодарение на Слънчо, който купи билетите!3>

Ядохме суши:




Три вида ориз със сьомга, ориз, сьомга и авокадо, и традиционното суши ориз сьомга и водорасло :P Хареса ми като идея, но някакси не е нещо, което бих яла всеки ден.. :) Хубав деликатес е пък и отдавна мрънках как ми се хапва, още повече, че ского гледахме и японски филм, където имаше :)

Утре съм и на рождения ден на Вилито, след това на концерта на АЦ ДЦ иии после.. после започват баловете, а после сесията.. и после ВАКАНЦИЯТА!!!! 

Какви страхотни гръмотевици имаше тези дни... опитах се да снимам, но от близо 2 500 снимки станаха само три четири :D и то само 666 прилича на светкавица останалите са някакви бледи проблясъци ето я и въпросната снимка: е има някакъв проблем и ще я видите първа, а ако ви е интересно благодарение на Катето може да прочетете повече за числото 666 като и това не е съвсем пълната версия но все пак http://astrohoroscopes.info/666/

Очаквайте още новини и снимки скоро!


Няма коментари: