вторник, 6 май 2008 г.

Ф.С.Б - Пак ще се прегърнем

Пак ще се прегърнем

Мен ми стига - ти си тук, имаш още мойто
рамо, стига ми, че без звук пак се прегръщаме.

Тичат, блъскат се в
нас думи, погледи. Никой и днес не разбра как сега се завръщаме.

Колко
улици със теб извървяхмепод небе и липи - пак да се намерим, пак да се прегърнем
завинаги.

Как един без друг сме живялив този свят от бетон и стъкло
- мъртъв свят, в който всеки със вик се е раждали очаква до днес любовта
си.

Мен ми стига - ти си тук, имаш още мойто рамо, стига ми, че без
звук пак се прегръщаме.

Тичат, блъскат се в нас думи, погледи. Никой и
днес не разбракак сега се завръщаме.

Колко улици със теб
извървяхме под небе и липи - пак да се намерим, пак да се прегърнем
завинаги.

Как един без друг сме живялив този свят от бетони стъкло
- мъртъв свят, в който всеки със вик се е раждали очаква до днес любовта
си.

Мен ми стига - ти си тук, имаш още мойто рамо, стига ми, че без
звук пак се прегръщаме.
В изпълнение на Б.Т.Р (rock)

2 коментара:

Unknown каза...

Сладур, не се излагай! Всички песни от новия албум на Б.Т.Р. не са техни... "Пак ще се прегърнем" е на Ф.С.Б., а не на Б.Т.Р. (ама какви имена имат групите ни)

Maria Naydenova каза...

е знам че е на ФСБ ама намен ми хареса как я изпълниха Б.Т.Р:) хаха имената са страшни :D