четвъртък, 20 ноември 2008 г.

I Love You Forever

Заклевам се, че винаги ще бъда до теб,
ще дам всичко и винаги ще ме е грижа,
във добро и лошо, в щастие и тъга,
за добро или зло, ще те обичам
със всеки удар на сърцето си!

От този миг живота ми започна.
От този миг ти си единствения.
Мястото ми е до теб от сега нататък.
От този миг съм благословена
Живея само за твоето щастие.
И за любовта ти ще дам и последния си дъх



От сега нататък.
Давам ти ръката си с цялото си сърце.
Нямам търпение да изживея живота си с теб,
нямам търпeние да започнем.
Ти и аз никога няма да се разделим.

Мечтите ми се сбъднаха заради теб.
От сега нататък докато съм жива
ще те обичам, обещавам ти!

Няма нищо което не бих ти дала
от сега нататък.
Ти си причинта да вярвам в любовта.
И ти си отговор на молитвите ми от небесата.

Всичко от което се нуждаем сме ние самите.
Мечтите ми се сбъднаха заради теб.
От сега нататък докато съм жива
ще те обичам, обещавам ти!


Няма нищо което не бих ти дала
от сега нататък.
Ще те обичам докато съм жива
от сега нататък.

Няма коментари: