четвъртък, 25 юни 2009 г.

Резултати


:) Ето и резултатите от първата ми анкета :)


Такаааа... статистиката сочи, че по-голямата част от читателите ми т.е. 42% имат регистрация само в един сайт за запознанства, по 14% се падат съответно за два, три, четири и повече от пет. Но нито един мой читател няма регистрация в точно пет сайта.
Тази статистика едва ли има някакво значение за някой, като се има предвид броя на анкетираните...., но пък като за първа анкета съм доволна!

И така,
благодаря на всички, които гласуваха! Очаквайте скоро следващата ми анкета :)

3 коментара:

GrimmestReaper каза...

mime vmesto da pravi6 glupavi anketi vzemi sedni da u4i6 za izpitite si ;)

Unknown каза...

А отговор "нито един" защо няма? И социалните мрежи тип "Facebook" какво се водят? ;-)

Maria Naydenova каза...

Мииииииии социалните мрежи тип Фейсбук се причислява към анкетата ми :), а защо няма нито един, защото ми е първата и съм забравила да сложа, виж сега в новата има Нито от едно Повече от едно и от Всичко :P