петък, 1 януари 2010 г.

2009

Честита нова година! 2010-та!
Пожелавам Ви много усмивки, много щастие, много любов, повече работа, и време за почивки, повече весело настроение и вяра в доброто и оптимизма! И най-вече нещата, които си пожелаете, да се сбъднат, да имате силите и куража да постигнете мечтите си!


Ето я и моята Равносметка:

Това беше годината, в която завърших училище, имах бал и се почувствах като принцеса в приказната си Червена Рокля, която избрахме със Слънчо и Майка ми. Падна голямо учене за изпитите, както и малкото ми двуомение КСТ или ПРАВО в следствие на което влязох в Университета - Русе, специалност Право :)
Ходих на море два пъти - със Съучениците ми на втора бална вечер и след това с Моето момче ..и си изкарах страхотно! Посетих и Несебър!
За първи път посетих 4д Кино, участвах в баскетболен турнир с колегите ми (нищо, че не уцелихме 1вите места, беше страхотно изживяване!) намерих нови приятели, но не забравих и старите. Ходих на дискотеки и научих доста чалга песни :-D Направихме много купони и се веселихме подобаващо! Празнувах 19 тия си рожден ден както и първия си осми декември - студентски празник! Имаше и още много рожденни дни, но не всички съм описала.. Подарих си наргиле и пуших пура! Ходихме на сватбата на Пешо и Биляна (беше приказно!!!) Направих и две години с моето момче! От Баницата с късмети ми се падна пътуване в чужбина, късмет и сватба :P Борко си купи кола! Написах и много романтични стихотворения както и някои по-забавни.

Случиха ми се много хубави неща през тази година, доволна съм и все пак като всеки човек се надявам 2010 да е още по-хубава, още по-добра и още по-красива, изпълнена с много купони изненади и.... ШЕСТИЦИИИИИИИИ! :)


И се надявам да пиша по-често в блога :)

Няма коментари: