понеделник, 1 февруари 2010 г.

*** Зимен пост ***

Днес в Русе направо ни отвя снежната виелица. Добре че не излизах днес, защото със сигурност щях да съм заровена в някоя пряспа или щях да зъзна чакайки закъсалите тролеи. Едно време харесвах зимата, заради снежния бой и зимни къщички. Разбира се лятото винаги ми е било фаворит, горещо и зелено. Тази година не съм била на снежен бой, и за съжаление ледената пързалка, която ни зарадва миналата зима, в тази не присъстваше... Изрових една снимка от нетя, за да придобиете представа, пък може и да надникнете в Пешо и Биляна точка нет ;)


Както и да е, снегът си е сняг, а на мен ми остава и последния изпит по Общо Учение за Държавата, което означава и край на сесията, което също и означава здравеей Втори семестър, здравейте безкрайни и забавни лекции, здравей латински език и всички онези забавни студентски неща... И така, залавям се с ОУД-то а вие си се занимавайте с вашите си неща! :-)
Ако ви се занимава можете от дясно да гласувате за любимият си сезон, ще ви бъда благодарна :)

Животът е прекрасен, снегът е безкраен и изкуството навярно е вечно... :P

Няма коментари: