вторник, 15 ноември 2011 г.

Тайландски точков масаж

След СПА-то и Шоколадовата фабрика в Австрия, много ми се искаше да отида пак на някоя глезеща процедура. Тогава офертите от Grabo или Kolektiva (не си спомням вече, кое от двете беше) ми се притекоха на помощ и предложиха 1 час сауна плюс басейн в хотел Космополитън, където ми беше и балът. Възползвахме се от офертата и Аз, Борко и Австрийската Стела се насладихме на релаксиращата парна баня и поплувахме в басейна.
Преди няколко дни се случи така, че ми попадна ваучер за 1 час тайландски точков масаж студиото се намира в Русе, на ул. Вардар 1, (зад Пантеона) съвместно с фризьорски салон Life style (с особени благодарности на Ивка и Стела - Лявата ръка) и крайния срок за използването му беше днес. Вчера си направих резервация и в 14:30 бях готова за първия си официален масаж в живота.
Влязох в студиото - атмосферата беше вълшебна - свещи, аромати на минерали и масла, прекрасна успокояваща музика и звуци на морски вълни... И останала само по бикини се качих на удобното легло по корем и масажът започна:

- пръст по пръст масажирайки ме с благоуханни масла масажистката направо ме изпрати в Рая.. мускул по мускул всеки крак по отделно, докато на гърба ми бяха поставени три вулканични камъка, които отнемали лошата енергия. След като ми разтри краката и таза, премина към гърба - леле това беше най-впечатляващото разтриване, направо се разтопих в ръцете й, допълнително опиянена от ароматите. Разтри врата ми и ръцете. След това се обърнах по гръб. Започна пак от краката пръст по пръст, като приключи с тях ми сложи топли малки вулканични камъчета между всеки пръст, един малко по-голям на гърдите и продължи с коленете, бедрата, премина към стомаха като ми разтри едва ли не и органите :D. Намаза ме с масло от мащерка и други билки за успокоение, разтри и целите ми ръце пръст по пръст, мускул по мускул, приключи с невероятен масаж и на главата иии 1 час беше минал.
Искам пак да отида, толкова е хубаво и после как ухаеш на ароматите на билките и чувството на релаксация - невероятно!

1 коментар:

доставка на алкохол каза...

В началото бях доста скептична към масажите и всички подобни глезотии, мислех ги за нещо прехвалено, пък и не съм имала нуждала. Но се запалих преди 2-3 години. Един приятел ме помоли да съм му "манекен" на изпита (караше курс по масажи) и аз накрая се съгласих. Честно казано масажа на лицето най-много ме отпуска. И терапията със шоколад също е много приятна - нещо, в което също се съмнявах преди да опитам :)