петък, 12 октомври 2012 г.

Разговор с оператор от МТЕЛ


Мтел: Добър ден, може ли да ми отделите няколко минутки да Ви предложа новата ни оферта.

Аз: Добър ден, да, слушам Ви.

Мтел: Предлагаме Ви към 3 номера Семейство и приятели неограничени разговори за 6,90лв. на месец... 

Аз: Но аз имам вече 5 номера в Семейство и приятели и имам 2000 минути към тях... 

Мтел: За още 2,90 ще можете да добавите още два номера (към горните три) и ще станат общо 5, освен това за още 4,90лв. ще получите и 30 минути към всички мрежи, общо 11,90 (което не знам как го сметна, защото аз като го смятам ми излиза 14,70, ама айде.. )

Аз: ...Но аз в момента за 6,90лв. имам 5 номера в Семейство и приятели и 2000 минути и не мога да ги изговоря, а съм пробвала..., освен това имам номер в Loop с 200 безплатни минути към всички оператори.. 

Мтел: Но това, което Ви предлагаме е невероятна оферта..


Аз: Ами... не ме устройва :D

Мтел: Добре, тогава ще спасите ли дърво като се откажете от хартиената си фактура?

Аз: Е, щом е за дърво - разбира се :D

Мтел: За това ще получите 20 безплатни смс-а! 

Аз: Но аз имам 100 вече.. (да не говорим, че какво им е безплатното като плащам по 50 лева на месец.. :D)

Мтел: Това е, което можем да Ви предложим.

Добре, че извади аргумента с дървото.... :D

Няма коментари: