вторник, 3 април 2007 г.

Смешни стихотворения :)

Една вечер Пешо и Владо ми дойдоха на гости и решихме да се позабавляваме със стихотворенийца :)
Ето някои наши произведения:

I

Не знам защо, ама е зима.
В калта доволно аз си шляпам,
а сирене за да има
трябва много аз да папам.

Щъркел вънка грозно грачи,
а аз съм крава, мляко давам
а котката пък тихо мяучи...
За да паса тревица рано ставам.

Рано-рано... В два следобед
пия вино до забрава,
самотата да преборя
и да бъда горда крава!


II

Ех, селскостопански космос!
Луна, звезди, небе и крави
и ти, дванадесети протос...
Ще станем всичките лилави!

Рееха се весели ракети
и пишех стихове като вогони,
но първо загорих едни спагети
и мислех си за космите на Дони!

Защото смисълът "четирдесет и две" е -
туй знае даже вашият комшия.
А кравата си пее и се рее
и водка "Елцин" аз си пия.

III

Ивана пее "Ние сме номер едно".
Мара Отварачката пие "Ариана",
Мишо Шамара спи с Ванко 1
и "Губя те бавно" пее Гергана.

Азис ходи бос по асфалта,
ама точно в шест без десет,
Преслава заробиха далече във Малта...
И Садам успяха да обесят!

О, времена, о, нрави!
Съседът е по бански на лалета
и налазиха го мрави!
Затуй е по-добър балетът!

емии... простотии ама яки :)




1 коментар:

Анонимен каза...

ха ха много смешни простотий