четвъртък, 20 август 2009 г.

Какво става с мен тези дни... :)

И тъй, не писала отдавна ще ви уведомя за последните събития свързани с Моя Светлост :)
След като завърших Гимназия и си взех дипломата, ми се наложи и да отида на няколко изпита свързани с канидатстването на място, което хората наричат университет. Справих се как да е с тях иии след известно време на чакане, напрегнато обмисляне на специалности най-накрая с гордост съобщавам, че съм Студентка на Русенски Университет "Ангел Кънчев" специалност Компютърни Системи и Технологии.
Някак си винаги съм мечтала да си говоря с хората
и да се занимавам с компютри. Колко общо имат тези две мои желания... Но като се има напредвид, че Моя Светлост е Съдбата всичко ще бъде точно както си го представям, ако пък не - най-вероятно да е по-яко :P или "би било тъжно". Студентската ми книжка подписана и подпечатана очаква с нетърпение да се напълни със шестици, особено по висша математика, която се очаква да ми е "любимия предмет". Иии така основно ежедневието ми се състои от събуждане по някое време на деня, гледане на някой сериал, моткане, ииии мммм любимата ми част: Аз и моя Приказен Принц, двамата заедно правещи Приказни неща... :)мммда и за редовните ми читатели "По десет пъти на ден" ;) да... играта на МДС може да е изключително образователна или ако не това поне клюкарско настроена. :) И така, чакам 14.09 и се заслушвам в Химна на УнивеситетЪТ МИ:


Изправени пред теб с безброй въпроси,
смутени от високия ти ръст
ний питаме ще можем ли да носим
на знанието тежкия ти кръст /2

Бъди благословена Алма Матер..
Ти лъч от слънцето на Дунавския бряг
на спомените брулещия вятър
във Русе ще ни връща пак и пак

Студентът твойта рожба твоят факел
полита към мечти и чудеса
повелята ти щом като изпълни
изпълнил е той своята мечта

Бъди благословена Алма Матер
ти лъч от слънцето на Дунавския бряг
на спомените брулещият вяртър
във Русе ще ни връща пак и пак!

Животът Мили ми читатели е нещо прекрасно. Наслаждавайте му се и подхождайте с оптимизъм или казано друго яче - За тъжните и нещастни хора смятащи, че живота е гаден: ако животът ви предлага лайна сложете им подправки :) Аз ще се наслаждавам на студентския живот - Мъже, алкохол, купони, дискотеки, ааа да и вземане на изпити!
Have a Nice day or night :) your choose ;)

Няма коментари: