неделя, 23 май 2010 г.

Бал.

Явление появяващо се след като завършиш средното си образование.
Обикаляш магазини, правиш ремонти, планираш, пресмяташ.. всичко за едната приказна вечер, в която си Принцесата от приказките или Очарователният принц!
А дали си заслужава? Често хората задават този въпрос и са толкова скептично настроени...
Как изобщо можете да си зададете този въпрос?! Как дали си заслужава? Това е като сбъдната мечта, като разказ излязъл от приказките за да бъде написан за теб!
Да си избереш рокля, с която да си най-красива на бала, да имаш най-хубавия грим и
най-хубавата прическа. Цялото внимание да е около теб. Всичките ти приятели и роднини да са дошли заради теб (не че нямаш други поводи като рожден ден, имен ден и подобни, но кога би могъл да събереш всички тези хора на едно място.. само два пъти - на Бала и на Сватбата). Моят бал беше невероятен! Имах роклята-мечта, имах кавалера-мечта, повечето ми приятели бяха с мен, родителите ми бяха с мен... Усмивката не слизаше от лицето ми. Разхождах се в роклята си, която може би никога повече няма да се разходи по улиците, но на този ден Тя беше специална както и Аз. Двете заедно. И какво ако "цялото чудо е за един ден", и какво ако изхарчите сума пари... за какво са иначе, ако не може да си щастлив, не че не си щастлив през останалото време или че ти трябват пари за това... просто един ден, за който всички ще си спомнят като
"Деня, в който "Тя" беше най-красива на бала"

Няма коментари: