сряда, 28 юли 2010 г.

Каварна Рок Фест

Здравейте Сладурковци!
Ето ме и мен след концертите в Каварна!
Трябва да Ви кажа, че наистина беше страхотно! Три дена рок, море, вълни!
Първо да започна с пътуването.
Станахме рано рано в 9 часа. Закусихме както и предния път отново от вкусните пици "Маргарита" със специалните допълнения на Борко :) След като натоварихме колата към десет и нещо бяхме тръгнали първо до автосервиза за последни проучвания по колата, след това до парка, да вземем Софи, да сложа на котката ми още храна, да вземем Вик, да си взема джапанките от Гарата, където видяхме Мимето, а тя ми показа малките сладурски кученца, които ни забавиха с 20 минутки, но си заслужаваше! Поприказвахме малко с нея и потеглихме към ОМВ-то където всъщност ни беше срещата с Иво, Мири, Светъл, Приятелката му и Жоро. Преди това заредихме резервоара почти до горе ииии Каварна идвамеееееееееееее!!!! По пътя слушахме Корпиклаани и някои от другите групи, които щяха да пеят. По едно време малко пообъркахме пътя, тъй като този по който искахме да минем беше затворен за ремонт, влязохме в крайните квартали на Варна и около час се лутахме, нооооооооооо към 17 часа вече бяхме в Каварна почти разпънали палатки и хапнали. Взехме си гривни (правихме бартер с организаторите, ние им давахме билети, те ни даваха зелени гривни с черен надпис LOUD concerts, но това само за тридневните билети, като и участвахме за мотор, който явно бяха решили предварително при кого ще отиде..).
Купихме си бири и застанахме пред вратите. Започнаха да пускат към 18 часа и се наредихме почти най-отпред и гледахме sound check-a на Leave's eyes. Много ми хареса първия ден тъй като винаги съм била привърженичка повече на Мацките вокалистки, отколкото на хард кор метълистите, но и през другите два дни имаше какво да се види!
Програма | Kavarna Rock Fest
това е програмата за трите дена както и малко информация.
Харесаха ми освен първия ден мацките, от втория Корпиклаани (като след това на морето постоянно повтарях "СААаамооо Корпиклааани" :D), което за незнаещите е част от една тяхна песен, в която естествено не пеят "само" Корпиклаани, a Salon Korpiklaani
Salon Korpiklaani. От третия ден си харесах
ANNIHILATOR И ACCEPT беше много яко подскачахме и дивяхме! Tarja си скъса малко гащите от кълчене, но това не й попречи да ми хареса как пее и тоалетите й! :)
На другия ден след концертите на девойките пър
вия ден решихме да се разходим до нос Калиакра! Много красиво местенце! Снимахме се, и се разхождахме из крепостта. Беше страшно горещо! А бяхме там към девет и нещо.. След като се наснимахме и нагледахме, решихме, че ще ни дойде добре да се топнем в морето за прохлада. Намерихме табела за плажа Болата. И по един доста криволичещ път стигнахме до приятно заливче, обградено с високи скали, морски фар и доста чисти плаж и вода. Настанихме се и бух в морето! Беше страхотно! Иво си беше купил Waboba, което представлява топче, което отскача от водата подобно на "жабките" с камъчета! Ето как изглежа:
След като се наплувахме се прибрахме към палатките, а ние към колата, тъй като нямаме палатка :) Хапнахме иии вече ви обясних за концерта. След него, Влади предложи да отидем на нощен плаж, и на нас с Борко идеята ни допадна много. Отидохме на плажа на Каварна, което много трудно може да се нарече всъщност плаж.. тъй като беше осеяно с камъни и боклуци... постояхме там, порадвахме се на лунната пътека, застанахме на нещо като бетонна ограда като отвъд нея се виждаше само морето и луната и беше приказно и красиво! Прибрахме се поспахме и рано рано пак решихме да ходим на плаж! Плувахме много, Борко научи Влади да плува, беше страхотно! Цял ден се цамбуркахме във водата, седнахме даже на единственото заведение и изпихме по една бира, ядохме Сафрид, Попчета и Картофки и изкарахме на Иво нервите да ни чака :) Но той нали е добър и ни прости ;)
След това пак се върнахме при палатките хапнахме и последва последната рок вечер. Първите две групи ги проспах на тревата на стадиона, но на Annihilator и Accept доста се изкефих! След това пихме бира в кръгче около палатките и си приказвахме. Трябва да отбележа, че често се освежавахме на гробищата (ще извиняваш Кате..) тъй като беше доста близо до палатковия лагер и имаше чешмички. В понеделник Иво, Мири и Жоро се изнесоха към Варна, а ние - Борко, Аз, Росен, Влади, Вальо, също и Паскал и още двама приятели на Росен и Влади решихме да отидем още веднъж на плаж. Този път играхме с плажната топка, а когато пристигнахме на плажа нямаше почти никой! Плувахме, играхме, аз се пекох, намерих си очила за подводно виждане! След това Росен намери Шнорхел :D
Освен това сега за да се посмеете ще ви рказжа историята на моята презрамка:
Когато отивахме към нос Калиакра забелязах, че презрамката ми се е откачила, но не забелязах кога е паднала... споменах и Борко каза, че я е видял до колата, върнахме се и я намерихме, и тъй като нямаше как насред крепостта да си я слагам, я прибрах в калифчето на фотоапарата. Той е водоустойчив и Борко го закачи на себе си и се снимахме в морето.. но за зла случайност, презрамката ми се загуби докато е вадил фотоапарата... решихме, че не е чак такава загуба. В понеделник, като намерих очилата за подводно виждане и си ги сложих веднага намерих презрамката на сутиена си?! Можете ли да си представите :D дадох я на Борко, който си я завърза за часовника да не се загуби.. и много ясно се загуби :D след това се отказах да я търся пак :D
По пътя за обратно бяхме Борко, Аз, Влади, Вик и София и беше доста смешно сигурно един час не съм спряла да се смея :) и се сдобихме с нов лаф "Аа... ти на пейка спал ли си?" Спряхме на едно място на 20км от Русе от едната ни страна Царевица от другата Слънчогледи и решихме да си наберем две три царевички да опитаме реколтата :) Най-накрая благополучно стигнахме. Напук на всички валежи и наводнения.
Мога да обобщя, че си изкарахме страхотно четирите дена! С моята голяма любов, невероятните ми приятели, рок концертите и хубавото моренце!
Ето да разгледаде и снимки от нос Калиакра, някои от концертите, и общите ни снимки!
С Н И М К И + OЩЕ СНИМКИ
И отново: Слънчо благодаря ти за прекрасните дни!

P.s. Купих си черна пола! Също и бяла блузка с кола и палма :D много ми харесват