вторник, 6 юли 2010 г.

Край на Сесията, празнуване на Рожденни дни etc..

Мили ми любими читатели!
Сесията за мен приключи и официално съм втори курс!
Победих университета със Седем на Нула :) с оценки както следва:
Теория на правото - 4 (което си беше доста гадно, защото можеше и повече, но какво да се прави, устен изпит, работа през годината, тези които знаят ще ме разберат :D)
Религиозни Доктрини - 6
Социология - 6 (след концертите...) \m/
Английски език - 5
ИКОНОМИКС ( най-страшния предмет) - 5 (Неимоверно щастлива)
Латински език - 6
Приложение на информатиката в правото - 6 ( с въпроси от праисторията :P Winchester disk...)

Освен това другия семестър ще ви пиша от Грац, Австрия, ако всичко върви по план разбира се. Erasmus е програмата, но за това в отделен пост.
Празнувахме рождения ден на Мира (сладката), Мама и Царя на Света - Ники преподобаващо.
Въпреки че и тук обещавам повече да не ям дюнери, освен ако не отида в арабска или турска страна, където просто ще ми е любопитно да ги опитам :D Та съвета ми - може да е анти реклама, но ще ме извинявате. Дюнерите през горещите летни дни са опасни! Избягвайте ги!
Подарихме на Ники зайче! Сивичко пухкаво зайче! Тя толкова се зарадва, че чак плака :) понеже се оказа женско Ники кръсти Зайка - Анжелика! :) да й е жива и здрава да я обича и да не я хапе много :D (двусмислицата е нарочна :oD)
Може би това мога да ви кажа за сега. Скоро ще ходя да видя Врачанските роднини, да празнуваме заедно, тъй като Леля чака дипломата си - Да й е честито!
Наздраве на всички колеги, които официално са втори Курс! Наздраве на всички празнуващи Понеделник, Вторник, Сряда, Четвъртък, Петък, Събота и Неделя, и да почерпите :D
Усмихвайте се!

Няма коментари: