сряда, 14 юли 2010 г.

Интересно

!!! Ч Е С Т И Т О !!!
Първо искам да поздравя и тук Пешо и Биляна за невероятното момиченце, което ги дари с още повече щастие и усмивки! Да е жива и здрава Виктория (както и нейните близи и родители) и нека побеждава във всичко, което й предстои!
Обичаме ВИ :)


Вече съм лятна ваканция :) Даже успях да се възползвам от това като излизах няколко пъти по цял ден да се мотая из улиците. Даже успях и да направя няколко интересни снимки


Вчера излизахме с Катя, Николета и Сибел на Family за по една супа и коктейл. И се смяхме дружно около два часа и половина :) С тях не успях да се снимам поради НЕналичието на фотоапарат. След това отидох на лекар за профилактичен преглед и се оказа, че всичко ми е наред! След това влязох в книжарница Пингвините (което е много опасно за хора с пристрастеност към книгите) и си купх три книги на Сър Артър Конан Дойл с многобройни истории свързани с моят любимец Шерлок Холмс и него вият верен приятел доктор Уотсън! След това с Бори, Ники, Влади, Вик, Елл, Аз и Борко се срещнахме, хапнахме китайско и дъжда хубавичко ни наморки, но една две бири, заведението на Кея - Джони, и след това Хек пред Съда ни забавляваха доста:
Борко предвидливо си носеше чадър..

А Елл - очилата, аз никъде не тръгвам без 24 каратовата си усмивка....

Борри си носеше хек и маратонки :)


Имахме два балона...но ги спукахме :D

Аз пък снимах: :D

Даже ги накарах да се снимаме! :)

И не един ами... ДДДДВВВА пъти :)

По пътя към кея видяхме една жена как храни гълъби и ни стана интересно :)

Видяхме и едно мокро коте,

което Борри много хареса. :)

Това е гледка от терасата на "Джони"



А това са опитите ми за интересни шуменски снимки :P

И последната снимка за вечерта:


След това отидохме пред съда и макар и да беше мокро поцъкахме хек. Който накрая малко се поскъса, но имаме обещанието на Влади за нов, с който надявам се ще играем често! :)

Няма коментари: