сряда, 18 август 2010 г.

Имения ми ден vol 0.2 и Рождения ден на Ел

Как протече купона!
Първо, празнуването със семейството на Борко беше много весело и забавно, малко опушено :P Правихме си барбекю на терасата, тоест Борко го направи, за което хиляди благодарности, защото беше невероятно вкусно! Но с възрастните си е с възрастните, когато обаче е с приятели е мааалко по-емоционално. Вижте как:
Всъщност всичко започна към два и нещо, когато минахме да вземем подаръка [СУПЕР ЯКАТА ТЕНИСКА НА QUEEN, с която ще я видим в най-скоро време]на Ел от пощата, след това минахме да вземем и нея и отидохме вкъщи, където беше купона.
Ел ме попита откъде ще започнем и аз и отговорих: "Сега ще си починем :P" тя отговори с: "интересна тактика" и след това почистихме малко прах и тук таме боклучета от пода и се заехме с фамозните ни въображаемо страхотни сандвичи.
Имахме вкусно сирене, което добре че Борко надуши на витрините в Кауфланд, защото си беше едно мъничко съкровище, салами, краставички и много въображение.
Цял следобед рязахме, измисляхме и подреждахме невероятни форми и идеи, повечето благодарение на Ел :) след като изкусно подредихме и оформихме чиниите със сандвичите, решихме да си вземем по един душ и мога да твърдя, че Ел изглежда страхотно по бельо! :)
Подредихме и другите неща за ядене - чипс, фъстъци и тем подобни неща и на вратата се позвъни - бяха Вили и Олег, а скоро след тях пристигна и Йото. Малко по малко дойдоха и останалите. Всичко беше страхотно с изключение на доста голямата жега. Пихме, пяхме, танцувахме, подскачахме, развявах си полата, получихме страхотни подаръци - книгата на Майкъл Скот "Вълшебницата", която вече прочетох и то с огромен интерес, за която ИЗКЛЮЧИТЕЛНО МНОГО БЛАГОДАРЯ НА МОЯТА ГОЛЯМА ЛЮБОВ СЛЪНЧО, КАКТО И НА СТРАХОТНИТЕ МИ ПРИЯТЕЛИ ВЛАДИ И ВИК! МНОГО МЕЧКИ!, но съм и малко нещастна, тъй като открих, че има още три части, които ще излязат в продължение на три години..., което си е малко тъжно като се има предвид, колко интересна и завладяваща е историята. Щом прочитам близо 400 страници за ден и половина. Също така "Б-като Бира", БЛАГОДАРНОСТИ НА НИКИ (Манджата :P) И ПРИЯТЕЛКАТА МУ ВАЛЯ, КОЯТО Е МНОГО ГОТИН ЧОВЕК, а книгата ще е следващото ми четиво, красиво цветенце, което се надявам да не убия, както и интересна дървена ръчно изработена плочка, БЛАГОДАРЕНИЕ НА НИКИ И БОРРИ, букет с рози ОТ ВИК и роза ОТ ОЛЕГ, красива сребърна костенурка, ОТ НИКИ (ЦАРЯ НА СВЕТА), няма да забравя шалчето, ОТ ЙОТО И ЕЛЛ, както и страхотната аристократично-метълска гривна ОТ КАТЕТО и много весели емоции! Подскачахме и пяхме лудо на страхотни за купон песни на Обратен ефект, Черно фередже, Акащи джуджета, в кухнята звучаха руските песни на Любе, всеизвестната Маша+Саша на Фабрика звед както и Улыбка. Забравих да отбележа и рисунките, които Влади и Ел ми нарисуваха на лицето, които ще видите на снимките, които ще предоставя по-надолу. Аз съм много доволна от купона, който се получи, беше много весело и надявам се не само аз да мисля така! Благодаря на всички, които дойдоха! Следва купона по изпращането ми тъй като септември ще съм в Австрия ;)
А сега можете да се порадвате на снимките:

Няма коментари: