неделя, 15 август 2010 г.

Имения ми ден! vol.01

Много обичам месец Август. Първо, защото имам имен ден и след това, защото много от близките ми приятели, както и моята голяма любов имат рождени дни през този горещ
месец!
Как започна тази година имения ми ден:
Стиви е моят най-добър приятел от училище. Той сега учи в София, а аз съм си в Русе и когато дойде обикновено се виждаме, говорим си, смеем се, клюкарстваме и... ходим на
дискотека.
Този път му бях обещала, че ще идем, преди да се прибере в София. И тъй като другите дни бях заета, решихме да отидем в Събота (14.08.2010), а аз на 15.08.2010 имам имен
ден. Първоначално не бяхме решили дали ни се дават повече пари за вход на Андреа, но тъй като беше 5 лв.. ме склониха. Намерихме си сепаре, настанихме се, поръчахме
си по едно и тъй като вече беше след 00:00 часа се поздравихме за имения ми ден. Катя ми подари красива метълско-аристократична гривна, а малко преди това съм длъжна да отбележа, че имам ШАЛ! Много красив, фееричен шал от Йото и Елл, много им благодаря! А Стиви ми подари красива бяла роза.
Тъкмо като реших да танцувам, станах и пльос - без да искам, даже не знам как стана, съборих едната чаша с вода. Естествено, тя се счупи на две остри парчета. Но ние
продължихме да си танцуваме - нали има поверие, да счупиш чаша е на щастие, ако е с вода, ще ми върви по вода
:P:)

Започна девойката Андреа да пее, танцувахме боси на дивана, размятвах пола, общо взето беше хубаво! Не ми хареса факта, че пускаха по сто пъти някои песни, но какво пък - мода..

След дискотеката тоест към 4:00 решихме да си ходим. Но бяхме страшно изгладнели. И представете си CBA (градските хали) работят денонощно! Влизаме ние в магазина, хващаме по една закуска и питка с кебапче и на първата пейка. Преди да излезем от магазина обаче: в момента явно тече промоция на някакви масажиращи фотьойли, за едно левче 5 минути те пооблъскват :Dсравнително яко е, ако имаше и упътване как действа, защото ние бяхме на принципа натискай всички копчета и както дойде :D След като хапнахме продължихме към

Альоша и с Катя ни заболяха краката, все пак бяхме на високи обувки и Катето вика "Мими, айде да се събуем" и аз.. с малко възражение викам "Готово Кате" събухме си обувките и продължихме разходката. И като продължение в този дух: http://www.vbox7.com/play:c6bcbb81

Боса по асфалта вървя си,
свиркам си и нищо не търся -
просто детски навик още в мен живее.
Боса по асфалта минавам,
знам че няма мода такава -
просто детски навик още в мен живее.

Беше страхотно. Викахме "Руската има бал", съответно брояхме от 1 до 12, рецитирахме стихове и бяхме като пияни подчертавам КАТО нарочно :D, защото в действителност просто бяхме опиянени от хубавият момент и красивата сутрин. Седнахме на една пейка в парка, пяхме песни и си говорихме за Изток, Запад, Север и Юг и към шест часа вече решихме, че е време за вкъщи. Много красива нощ! Много съм доволна, забавлявахме се много! ********Ще се обаждам за такси и Катя казва: "Мими трябва да звучиш с възможно най-трезвия си глас" "добрее викам аз" Вдига ми диспечерката ииии тези които ме познават знаят колко съм шантава и буквално излях с най-оптимистичния си весел глас едва ли не на песен " ДОБРООО УТРООО"в слушалката (малко се разсмях, защото още от преди това се размазахме да се смеем)след като поръчах таксито се смяхме още повече, даже Стиви каза, че сме се подигравали с хората :D И така приключи нашата опияняваща нощ-сутрин!********( за допълнението специални опияняващи благодарности на Катето, защото аз съм малко разсеяна :D)

Ходих на църква днес, запалихме свещ за всички близки и приятели - нека бъдем Живи, Здрави, Да обичаме и да ни Обичат и да бъдем по-добри с всеки изминал ден!

Сега следва празнуване с Борко и неговото семейство, а на 16.08.2010 празнуваме двоен празник - Имения ми ден и Рождения ден на Любимата Лява Ръка на Съдбата.
Очаквайте подробности в следващите няколко дни! :)



Иии честит имен ден на Адашките ;)

Няма коментари: