вторник, 22 март 2011 г.

Първопролетен пост

Здравейте читатели!
Честит първи ден от първа пролет.

Все още си е хладно и не е дошъл момента да "заробим" топлите кожухчета в дъното на гардеробите, но Слънцето се старае да си проправя път през облаци и мъгла. А и моето Слънце ме топли и усмихва с любовта си достатъчно за да поддържа доброто ми настроение. Семестъра в университета върви към средата си, но бих казала, че тази сесия ще е доста напечено. Въпреки че лекциите ни минават бързо - с Катето поне си ги правим весели. Гражданско, Административно, Международно публично и Полицейско право... доста ще ми стъжнят сесията, но за сметка на това имаме доста почивки - априлска ваканция и дни без лекции, които както всяка година си повтарям ще използвам да уча.. дано поне този път да ми се получи. Кандидатствах за стипендия, ще видим дали ще ме одобрят. Ще е много яко, даже ще може да идем на някой концерт! Утре пак съм с Ахагар нямам търпение!!! Имаме още нови рибки, но за тях ще научите повече в Поредицата, която съм започнала. Имаме кабелна телевизия у Борко и се наслаждаваме на Discovery channel - любимата ми телевизия, а любими предавания са ми - Как става това, Ловци на митове, Как се прави и все от този род. Взех на котката ми специално сандъче (розово) беше на промоция в Кауфланд заедно с 4 кг. котешка "висококачествена" тоалетна и лопатка. Последни клюки са за тропическа змия, която ухапала жена докато ровела из кашоните с банани в Кауфланд, след това плъзнала из околните квартали и така нататък, но това са измислици от конкуренцията според мен. След като отвориха Карфур и Лидъл клиентите на Кауфланд не намаляха поне по мое мнение, но не знам пък каква е клиентелата по другите два магазина и все пак вероятно са сътворили тази история може би за да си увеличат клиентелата новите магазини. Друго интересно.. имам някои нови книги за които ще ви разкажа, но за това в отделен пост в поредицата "Моята колекция от книги" :)


Няма коментари: