неделя, 20 май 2007 г.

Стърмен

Вчера с Български Младежки Червен Кръст (БМЧК) ходихме в дома в село Стърмен. (Там е страхотно и повечето доброволци умират да отидат :)) До там отиваме с Влак който вземаме в 8 часа от гарата. Децата са както на нашата възраст (16-17) така и по-големи и по-малки. Дома се намира сред природата. Тихо и спокойно е. В пределите му има нещо като стадион, който е достатъчно голям и там играем футбол :)
По принцип винаги като ходим, отиваме мнооого хора и времетое мнооого хубаво, слънчево и топло...но този път не беше така. Бяхме около 15тина човека, освен това беше мрачно и валеше. Това разбира се не попречи на ентусиастите (като мен и някои от децата). Още като отидохме извадиха уредба и пуснаха музика. По едно време пуснаха 3те ми любими песни на Еванесънс (Going Under, My Immortal, Bring me to life) и аз излязох на дъжда на поляната и слушах песните беше невероятно :)) след това играхме и футбол под дъжда...бях доста мокра и кална в последствие :D ( ...леле хора това е страхотно пробвайте! :))Стана време за обяд и отидохме на *центъра* който се състои от: 1 магазинче, няколко пейки, една детска градина с бесетка(в която се събрахме за обяда). Преди центъра обаче мминахме покрай едно верешово дърво ...:P. От БМЧК бяха взели милинки и солети, всеки си взе и каквото искаше от магазина. Стояхме около час там и изчакахме дъжда да понамали. Върнахме се в дома и продължихме с игрите на карти, на топка, на фендербал (отново под дъжда) по някое време поне 2/3 от "колегите ми" доброволци ми казаха че съм мокра хихи :)
постояхме още около час и нещо и стана време да хвашаме влака и естествено времето се оправи...
Не чакахме много влака. Дойде поочтии навреме само с 30минути закъснение. някои от децата дойдоха с нас да ни изпратят (изпращането от там наистина е тъжно защото някои от децата стават твои приятели...) и така качихме се на влака и аз както всеки път (всъщност за 3ти път ходя в Стърмен) стоях през цялото време на прозореца, даже по едно време успях да си окъсна цветя в движение хаха. Като цяло деня беше хубав. Най-накрая пристигнахме на гара Русе и какво очаквате пак заваля :) С едно момиче от гарата видяхме автобуса на спирката( а тя трябваше да го хване) и аз и викам давай и хукнахме да хванем автобуса, и успяхме :) тя се качи (е друг е въпроса че е стоял още 5минути на спирката хаха) аз се прибрах и веднага излязох да се видя с една приятелка седяхме до десет и половина на вън и гледахме лунаа и звездите, освен това малко по-рано същия ден се бяхме качили и на покрива на блока ни. От там гледката е доста хубава :P
ииии така :) това беше един много хубав ден. Освен това на Стърмен бяха и някои нови момичета с които се запознахме и те се оказаха доста готини и щури мацки :)
Абе в БМЧК май няма неготини хора :))

Снимки 28.10:


обща снимка, пред дома, гарата на Стърмен, на път за Дома, на Стадиона, и пак :)

1 коментар:

Unknown каза...

Гарата е култова просто :)