сряда, 23 май 2007 г.

One Tree Hill

Преди малко повече от година, бях на гости с братовчедка ми на Пешо, и той ни пусна 2 серии от One Tree Hill..леле още от начало ми стана много интересен..И преди няколко месеца почти година по-късно започнах да го гледам, още първата вечер като си го намерих изгледах точно 12 епизода :) а сега... с нетърпение чакам да излязат последните серии..филма наистина е много завладяващ и интересен.
Ей това е сериала просто...най-якия който съм гледала до момента :)
Тинейджърски, разказващ за хората в малкото градче Три Хил.
За гимназията, за живота, за баскетбола, за любовта, за приятелството, за изневярата, за предателството и за какво ли още не... Сериала си заслужава да се гледа. 4 сезона е, всеки от които със около 20-20..и няколко епизода. Музиката е много хубава ако сте фен на рока или метъла :) (но и не само!) героите са страхотни: Чад Майкъл Мъри, Джеймс Лафърти, София Ана Буш, Хилъри Рос Бъртън, Бетъни Джой Ленц, Пол Джозеф Ото Йохансон, Мойра Кели, Крейг Шефър, Барбара Алън Уудс и още други но тея да кажем са главните :)


във филмчето има и много хубави мисли които в повечето случаи казва Лукас ( Чад Майкъл Мъри)
Eто линкче към тях, аз лично страшно много ги харесвам, има много смисъл в тях :)
И така какво друго с две думи сериала е супер гледайте го!!!

1 коментар:

Unknown каза...

Ето и какво казвам аз по въпроса, за заинтересованите...