петък, 8 юни 2007 г.

We Are The Champions

10ж са най-добрите!!!!! :)
Днес в училище се проведе състезание свързано с гражданска защита и в него участваха всички десети класове (10а, б, в, г, д, е, Ж). Състезанието се състоеше в двора на училището. Участниците: от всеки клас трябваше да се изберат хора както следва
- 2ма носачи;
- 3ма пострадали;
- 2 медицински сестри;
- 3ма пожарникари;
Носачите трябваше да вземат ранените от "заметръсния район" със носилка и да ги преместят в "медицинския пункт".
Медицинските сестри трябваше да направят сърдечен масаж и да превържат ранените.
След като свършат 2ма пожарникари тръгват и трябва да загасят два пожара: във една метална тава бяха запалени вестници и трябваше да се сложи одеало за да се задуши огъня, а в друга също имаше горящи вестници, но този път пожара трябваше да се сагаси с пясък. След това в центъра на игрището беше поставена кофпомпа и една баскетболна топка. Единия пожарникар (бях Аз :)) трябваше да помпа с кофпомпата за да може 2рия да насочи струйката към баскетболната топка и да я изтласка от центъра (е не се справих блестящо, но като се има в предвид че аз и адашка ми бяхме единствените момичета пожарникари от 7те класа съм доволна от нас :)). И след това е финиша. Всичко беше за време.
Имаше и втори кръг в него 3тия пожарникар трябваше да вземе пожарогасител и да изгаси запалена факла. Имаше малко проблеми с неизгасването на факлата или пък че пожарогасителя свърши :P.
Даваха се и наказателни точки ако пожара не е изгасен.
При нас нямаше инциденти за което директорката ни похвали :). Никой не мислеше че ще сме първи и когато господина по физическо каза "..на 1во място 10Ж!" всички подскочиха и викаха от радост :) Беше един много щастлив и хубав момент!
Обичам класа си! 10Ж We Are The Champion!!!

1 коментар:

Unknown каза...

Тези състезания са наистина много забавни и полезни, въпреки че не всички съученици споделяха мнението ми навремето. Нашият клас също стана първи тогава, между другото! Обаче при нас участваха доста повече хора... Аз бях пожарникар (с пожарогасител) и там нямаше проблеми. После обаче имахме изнасяне на кашони с "ценна техника" (те си бяха празни, де). Бяха 10 кашона, а ние бяхме 5 души. Принципно се падат по два кашона на човек, обаче аз изнесох 4 като по-бърз. Тъпото е, че не ни дадоха точки в тази дисциплина заради мен точно, щото всеки трябвало да изнесе по точно 2 кашона... И аз казах "Добре, де, ако е един истински пожар, ще седя и ще гледам как ценната техника изгаря пред очите ми, щото трябва да изнеса само два кашона?!"
Както и да е, дори и без тази дисциплина станахме първи... Еееех, момичетата какви перфектни превръзки направиха!