След дълго обикаляне из сайтове за продажба на автомобили и много автокъщи, дори и в Плевен, най-накрая намерихме нашата кола - Мерцедес Е290 в София.
Тук може да разгледате техническите характеристики на автомобилът (благодарение на
ТОЗИ сайт):
| Марка | Mercedes-Benz |
| Модел | E-klasse |
| Подмодел | E-klasse T-mod. (S210) |
| Модификация | E 290 T Turbo-D (210.217) (129 Hp) |
| Брой врати | 5 |
| Мощност | 129 к.с. |
| Максимална скорост | 193 км/ч |
| Ускорение от място до 100 км/ч | 12.2 с. |
| Обем на резервоара | 70 л. |
| Година на пускане в производство | 1996 г. |
| Година на спиране от производство | 1999 г. |
| Тип на купето | Комби |
| Брой места | 7 |
| Дължина | 4816 мм. |
| Широчина | 1799 мм. |
| Височина | 1438 мм. |
| Колесна база | 2833 мм. |
| Предна следа | 1544 мм. |
| Задна следа | 1538 мм. |
| Минимален обем на багажника | 600 л. |
| Максимален обем на багажника | 1975 л. |
| Разположение на двигателя | Отпред, надлъжно |
| Обем на двигателя | 2874 куб. см. |
| Максимална мощност при | 4000 об./мин. |
| Въртящ момент | 300/1800 Н*м |
| Горивна система | Дизел - стандартна система за впръскване |
| Турбина | Турбокомпресор |
| Газоразпределителен механизъм | OHC |
| Разположение на цилиндрите | Редови |
| Брой цилиндри | 5 |
| Диаметър на цилиндрите | 89 мм. |
| Ход на буталото | 92 мм. |
| Степен на сгъстяване | 22 |
| Брой клапани на цилиндър | 2 |
| Тип гориво | дизелово гориво |
| Задвижване | Задно |
| Брой скорости (авт. ск. кутия) | 5 |
| Брой скорости (мех. ск. кутия) | 5 |
| Предно окачване | двоен напречен носач |
| Задно окачване | винтова пружина |
| Предни спирачки | Дискови вентилирани |
| Задни спирачки | Дискови |
| АБС | има |
| Усилвател на волана | Хидроусилвател |
| Разход (в града) | 9.5 л./100 км. |
| Разход (извън града) | 5.9 л./100 км. |
| Собствена маса | 1650 кг. |
| Допустима маса | 2230 кг. |
| Размер гуми | 205/60 R15 |
Пълен автоматик, мечтаната кола на всяка жена, без съединител. Има темпомат (за тези, които не знаят, това е нещо като автопилот, контролира подаването на газ, промяната на предавки и т.н., като сам трябва да управляваш колата с кормилната уредба).
Аз вече я пробвах и мога да Ви кажа, че автоматикът наистина е една прекрасна екстра, която в ежедневието си трябва да има всеки човек! :)
3 коментара:
Хайде, честито! Много забавни и безаварийни километри пожелавам!
Честито, немалък автомобил :)
Много Ви благодаря! :)) Не е малък, но пък е много удобен!
Публикуване на коментар