вторник, 27 декември 2011 г.

Wii



Здравейте читатели,



днес ще Ви запозная с петата домашна игрална конзола на Nintendo - Wii. Пряк наследник на Nintendo GameCube. На пазара от 19 ноември 2006г., Wii се различава с две доста впечатляващи възможности - безжичният контролер (голям е колкото нормално дистанционно и даже има няколко копчета), който регистрира всяко ваше движение и благодарение на него можете да играете бейзбол, тенис на корт или на маса, да се състезавате с коли, да се боксирате (но за това ще ви трябва допълнителна джаджа наречена Нунчук), да играете голф и въобще да играете все едно в ръката си държите истински стик за голф или бухалка за бейзбол или пък тенис ракета, даже има отделни приставки (стик, тенис ракета, бухалка..), които се закачат към контролера и съвсем Ви придават реално усещане докато играете.    









Друга (да я наречем екстра) за Wii e вградената WiFi 802.11 картакоято поддържа онлайн услуги, има два USB 2.0 порта и слот за карта памет. Процесора на Wii e разработен от IBM с кодово име "Бродуей", а видеокартата е АTI HOLLYWOOD.

От известно време (РОЖДЕНИЯ МИ ДЕН) вече и аз мога да се похваля с притежанието на тази страхотна конзола. Още като малка имах видеоигра Nintendo, но не съм си и представяла тогава, че нещата ще стигнат чак до такова ниво и нагоре. И за това, когато Борко ме разпитваше какво искам за подарък за рождения ден, разхождайки се из Техномаркет (ако не се лъжа.., че малко ги бъркам с Технополис) видяхме Wii. Дотогава не бях виждала на живо, нито пък бях играла, но обясненията, които Борко ми даде, а и нещата, които съм чувала много ми харесаха. И на шега казах "Ами искам Wii", разбира се то е доста скъп подарък (Цената му е около 300-та лева, а и освен това покупките не спират до тук. В пакета е включен само един контролер и нунчук, както и един диск с игри, ако искаш да играеш с още хора трябва да си купиш контролери, нунчуци, ако искаш да играеш и други игри трябва да си ги купуваш или ако си имаш Борко като мен да ти го хакне и да си ги теглиш от Замунда). Та не съм очаквала, че наистина ще получа Wii и затова изненадата беше още по-голяма! (Към него получих и още един куп подаръци!!! НЕВЕРОЯТНИ СТЕ! <3 Много ВИ обичам приятелиии и най-вече теб Слънчии :*)




 Още на другия ден след рождения ми ден, който беше голям купон както обикновено,
включихме Wii-то и мнооого се забавлявахме! Борко изтегли Mortal combat, Кеча и още няколко игри, купихме си още един джойстик и играхме даже и с приятелите, които много харесаха тениса на маса. 
Като цяло Ви го препоръчвам, а ако имате към 1000 лева излишни си купете Xbox, той вече е с камера, която следи движенията, а не с контролери, но за него друг път (може би за следващия рожден ден ;))


Приятна игра!:)




Информация за тази статия благодарение на Wikipedia 

Няма коментари: