неделя, 20 февруари 2011 г.

Вълнуващ пост

Така, официално от почти месец съм в България и се радвам на вниманието около себе си, на въпросите "Как беше в Австрия", които не са ми омръзнали, на Любовта на сърцето ми, взех си всички изпити и може да се каже, че съм доволна (добре де, още ме е яд за това Конституционно искам по-висока оценка, пЪк..). Излизахме няколко пъти, направихме си купонИЛТ, Скариди, Унгарско вино, Практика, Дискотеки-Мискотеки, Изпити, Купони, Любов, Русе, Inception, Университета и дискотека. , ,

видяхме се даже и с Руси и Маги, които не бях виждала от наистина МНОГО време..

, , .

Гледахме и Българския филм ТИЛТ. С противоречиви чувства съм към него и не мога точно да определя харесва ли ми или не. Имаше някои добри моменти, интересна сюжетна линия, но дали заради бюджета или заради въображението на създателя на филма имаше някои неща, които не ми харесаха. И въпреки всичко подкрепям българското кино и Ви съветвам да гледате прожекцията. :)За съжаление е студено и никак не ми харесва. Разхожда ми се, но сред зеленина и цветя, не сред голи клони, локви и кал... Снима ми се.. Празнувахме 14 февруари с Тигърчето , и той ми приготви много вкусни специални скариди по невероятна рецепта. И пихме унгарско бяло вино, подарък от моята унгарска приятелка Орши. За край на сесията бях взела и едно много вкусно роле, тип пастърма, и се почерпихме с червеното вино, също подарък от Орши! :) Надявам се да ми дойдат нагости с приятеля си това лято. За съжаление центъра ни е в голям ремонт, и няма много да им хареса.., но пък има и други места в околностите на Русе, където да ги разведа. Гледахме най-накрая Inception, на.... 42 инчовия.... телевизор на Борко :Pp много хубав филм, страшно много ми хареса, беше доста напрегнат, със много интересни ефекти и като цяло доста впечатляващ! ТУК можете да видите някои коментари за филма, както и трейлър. След сесията започнахме практика и присъствахме на 3 дела (за сега) в Административня съд, но "благодарение" на ремонта на центъра едва дочувахме нещо от делото. Бяхме и в КАТ и на кръговото. В КАТ ни държаха едва 20 минути, и не беше особено интересно, нещо им куца на тези хора организацията. Ние отиваме там, но те не знаят какво да ни говорят. Можеше от университета да им препоръчат какво да ни разкажат, какво да ни обяснят, на какво да наблегнат. Офицера само повтаряше: "ами.. аз да не ви губя времето..", отидохме на Кафе с колегите, от 11 човека бяхме само 4.., но пък беше страхотно. При документите обаче беше страшно интересно. Жената, която говори с нас беше много готина, много общителна, много добре обясняваше, разказа ни за начина им на работа, с няколко примера за различни актове, които издават и глоби, показа ни как се печатат паспорите и личните карти, водните им знаци, проверката, чиповете, всичко! Разглеждахме дори паспорти и разрешения за пътувание отпреди освобождението, до 44-та, преди 89-та... много беше хубаво и интересно! Следващата дестинация е Общината при областния управител и последно имам още едно дело в съда. Интересно ми е, и най-вероятно ще отида и на няколко граждански дела, ей така без да има организирано специално. :)


Много усмивки и повече слънчеви дни... :)

Няма коментари: